doğal beslenme, doğal kilo aldırıcılar, doğal yiyecekler, kilo verme, kilo verme önerileri, sağlıklı besinler, sağlıklı yiyecekler,
Önereceğimiz bu besinlerle hem açlık hissinizi bastırabilir hem de metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz.

1. Fındık, fıstık
İçerdiği protein sayesinde vücudun enerji yakımını hızlandıran fındık kalbimiz için en yararlı besinlerden biridir ve hergün bir avuç yemenizi tavsiye ederiz keza tuzsuz fıstıkta aynı özelliklerde tüketilebilinir.

2.Yoğurt
Yüksek proteinli ve düşük şeker oranlı yoğurttan günde üç defa tüketenler diğerlerine göre çok daha sağlıklı ve fit bir vücuda sahip olabilirler.

3. Sebze çorbası
Küçük porsiyon bir sebze çorbasıyla sağlıklı bir seçim yaptığınızı garanti ediyoruz. Yapılan araştırmalara göre sebze çorbası alınan kalorilerin yüzde 20 oranında yakılmasına yardımcı oluyor.

4. Şekerli patates
Tatlı patatesi tercih ederek daha en baştan kalori oranını yarı yarıya düşürebilirsiniz. Küçük bir çay kaşığı zeytinyağı ilave ederek 30 dakika tavada çevirin. Tatlı patatesler lif içerdiği için kan şekeri dengesini düzenler ve zararlı atıştırmalıklardan uzak durmanızı sağlar.

5. Sebzeli omlet
Dört yumurtayı çırpıp yağsız tavada karabiber, mantar, domates ve fesleğenle birlikte orta ateşte pişirin. Oldukça sağlıklı bir atıştırmalık elde edeceksiniz. Yumurtada bulunan protein metabolizmanıza destek olacak.

6. Kuruyemiş
Lif açısından bir hayli zengin olan kuruyemişlerin şeker içermemesine özen gösterin. Hiçbir katkı maddesi içermeyen kuruyemişler sayesinden uzun süre tokluk hissi yaşayacaksınız.

7. Patlamış mısır
Patlamış mısır yağlı olmadığı sürece bir hayli düşük kalorili ve de fazla lif içeriyor. Üzerine bir parça cajun baharatı eklerseniz, metabolizmanız da hızlanır.

8. Sütlü sıcak çikolata
Bu tat size bir paket çikolata yemişsiniz hissini verecek, emin olun! Ayrıca kalsiyum ve protein açısından da oldukça zengin.

doğal beslenme, doğal kilo aldırıcılar, doğal yiyecekler, kilo verme, kilo verme önerileri, sağlıklı besinler, sağlıklı yiyecekler, 9. Yulaf
Yarım kase dolusu tahıllı yulafı su ya da sütle birlikte üzerine biraz da bl koyarak mikro dalga fırında ısıtın. Bu lezzetli atıştırma bol lifte içeriyor.

10. Siyah çikolatalı çilek
Kalorisi diğerlerine oranla daha düşük olan siyah çikolatayı eritin. C vitamni açısından bir hayli yüksek olan çilekleri ise erittiğiniz çikolataya batırın ve afiyetle yiyin.

11. Düşük kalorili dondurma
Tatlı için birçok zararlı seçenek arasında düşük kalorili olan dondurmayı tercih edebilirsiniz. 100 kaloriyi geçmeyen dondrumalar aynı zamanda yüksek kalsiyumdeğerlerine de sahipler.

12. Düşük kalorili peynirli kraker
Peynir, kilo verme döneminde en büyük düşman olarak gösterilir. Ancak az kalorili kraker üzerine koyduğunuz yine az klaorili peynir uzun süre tok hissetmenizi sağlar.


0 yorum :

Yorum Gönder

 
Sağlık Mektebi © 2013